معرفی مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 1070 pro

معرفی مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 1070 pro

کاربر عزیز در این بخش قصد داریم به معرفی مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 1070 pro، جدیدترین محصول تابا بپردازیم. برای درک و مقایسه بهتر مانیتور 1070 پرو تابا با مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 1070i جدولی تهیه شده است. با مطالعه این مقاله با ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر دو مانیتور آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

معرفی مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 1070 pro

مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 1070 pro که به تازگی تولید شده است به نسبت مدل مشابه مانیتور ایفون تصویری مدل 1070i از قابلیت و امکانات بیشتری برخوردار می‌باشد. از جمله از قابلیت اضافه شده به مدل قبلی می‌توان به امکان اتصال به دوربین مدار بسته، اتصال به درب پارکینگ و وجود نور تزئینی در اطراف مانیتور می‌توان اشاره کرد. این ویژگی‌ها به نوعی این مانیتور را به مدل‌ نزدیک مانیتور‌های هوشمند تبدیل کرده است. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های این مدل از دیدگاه مختلف خواهیم پرداخت:

اتصال به دو دوربین مدار بسته مانیتور 1070 pro

همان‌طور که می‌دانید در حالِ حاضر تامین امنیت ساختمان‌های مسکونی و تجاری از اهمیت بالایی برخوردار است. برای تحقق این کار، استفاده و بکارگیری دوربین‌های مدار بسته یک ضرورت محسوب می‌شود. می توانید برای ساختمان خود سیستم دوربین مداربسته نصب کنید. ولی این امر مستلزم صرف هزینه مضاعف خواهد بود. راه حل دوم خرید و نصب مانیتور آیفون تصویری است که از این قابلیت پشتیبانی می کند. با این کار با یک تیر دو نشان خوهید زد. هم آیفون تصویری خود را ارتقاء داده اید و هم می توانید روی مانیتور جدید دوربین مداربسته نصب کنید.

مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 1070 pro (جدید) امکان اِتصال به دو دوربین مداربسته را دارد. مانیتور مدل 1070 تابا فاقد این ویژگی است. وجود این فاکتور در یک آیفون تصویری می‌تواند فاکتور برجسته‌ای به حساب آید. این قابلیت می‌تواند در تأمین امنیت و آرامش اهالی ساختمان نقش مفید و موثری داشته باشد. همچنین ضریب امنیت و کنترل مجتمع مسکونی و تجاری را بالا ببرد. البته مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 3070 نیز امکان نصب دوربین مداربسته را دارد.

نصب دوربین مداربسته به مانیتور 1070 pro تابا

اتصال به درب پارکینگ مانیتور 1070 pro

همچنان که که می‌دانید با پیشرفت فناوری جدید در صنعت تولید مخصوصاً در بخش تجهیزات الکتریکی، کارها به مراتب آسان و راحتتر شده است. در این راستا شرکت تابا هم به عنوان معروف‌ترین تولید کننده آیفون تصویری همیشه با در نظر گرفتن رفاه کاربران سعی در گنجانده قابلیت‌های جدید در محصولات خود بوده است.

از جمله قابلیت‌های کاربردی که در مانیتور جدید تابا مدل 1070 پرو اضافه شده امکان اتصال به درب پارکینگ می‌باشد. می توان هنگام خروج از منزل با فشار دادن یک دکمه از مانیتور اقدام به باز کردن درب پارکینگ نمود. با این کار تا قبل از رسیدن شما به پارکینگ، درب پارکینگی ساختمان جهت خروج شما با خودرو باز شده و در کمترین زمان ممکن می توانید از پارکینگ خارج شوید.

دومین مورد استفاده از این ویژگی زمانی است که شما مهمان دارید و می‌خواهید مهمانتان با خودرو وارد پارکینگ شود. به جای فشار شستی و باز کردن درب نفر رو می‌توانید به راحتی با لمس گزینه بازکردن درب پارکینگ، درب را برای ورود خودرو باز کنید. این ویژگی از خصوصیات آیفون تصویری لوکس می باشد.

اتصال مانیتور 1070 پرو به درب پارکینگ

نور تزئینی

سومین و آخرین تفاوت مانیتور 1070 معمولی با مانیتور 1070 pro تابا نور تزئینی کار گذاشته شده در بدنه نمایشگر است. این نور جلوه و زیبایی خاصی به نمایشگر 1070 جدید تابا داده است. علاوه بر زیبایی ظاهری، وجود هاله‌ای زیبا از نور در اطراف مانیتور در شب می‌تواند به نوعی کاربردی و موثر باشد. در موقع به صدا در آمدن اف‌اف تصویری در تاریکی شب کاربر بدون استفاده از روشنایی دیگر می‌تواند به نمایشگر آیفون تصویری دسترسی داشته و اقدام به باز کردن درب نماید.

جدول مقایسه مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 1070I و 1070 Pro

برای مقایسه راحت‌تر شما عزیزان ویژگی‌ها و خصوصیات مهم مانیتور 1070 معمولی و 1070 پرو در جدول زیر آورده شده است.

مقایسه مانیتور 1070 پرو و 1070i تابا الکترونیک

نتیجه گیری، مانیتور 1070 معمولی تابا بهتر است یا 1070 Pro

شما با تفاوت‌ مانیتور 1070I و 1070 Pro تابا آشنا شدید. گوشی 1070 پرو تابا دو ویژگی برجسته و خیلی مهم دارد. قابلیت نصب دوربین مداربسته و امکان نصب به درب پارکینگی و بازکردن درب با استفاده از دکمه تعبیه شده روی مانیتور. این دو ویژگی باعث می شود که مانیتور جدید تابا در دسته آیفون تصویری‌ لوکس در بازار ایران قرار گیرد. این مانیتور ارزش خرید بالایی داشته و حتما پیشنهاد می شود.

 

امتیاز
4.6/5
دیدگاه شما

4 دیدگاه

  1. خریدار نادم گفت:

    پس از تاثیر از تبلیغات گمراه کننده و اعتبار کیفیت سابق تابا
    اقدام به خرید و نصب مدل جدید ۱۰۷۰pro آن نمودم دوسه روز اول تقریبا معمولی و بعد از آن تصویر افت کیفیت پیدا کرد تصویر در شب مات با مخلوطی از رنگها و سپس عدم پذیرش کارت حافظه بر آن عارض گردیده قبلا الکترو پیک داشتم حدود ۱۲ سال بدون مشکل ، این اواخر مثلا ضعف کارآیی قطعات پیدا کرده بود.بهرحال خواستم بگویم فریب کیفیت سابق تابا را نخورید و در خریدتان تامل کنید.

    • نورافزا گفت:

      سلام.
      افت کیفیت تصویر مانیتور شما حتما دلیلی دارد که بایستی توسط برق کار بررسی و برطرف گردد. مطمئن باشید که مشکلی در سیم کشی یا منبع تغذیه یا دوربین پنل درب وجود دارد.
      در مورد کارت حافظه نیز بایستی اعلام کنم مانیتور 1070 پرو تابا از رم های کلاس 10 پشتیبانی می کند همچنین لازم به ذکر است که رم را بعد از قرار دادن در خشاب مربوطه بایستی از طریق منوی تنظیمات فرمت کنید تا مانیتور، رم را بشناسد
      ممنون از ثبت نظرتان

  2. علی گفت:

    سلام مردم عزیزم کیفیت های جدید اصلا اصلا مرغوب مثل سابق نیست مانیتورهای غیر واقعی بر خلاف گفته های خود شرکت که وقتی وصل میشن کلا نور سفید رنگ شدید میینید داخل مانیتور 1070پرو مخصوصا

 
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.