آشنایی با شرکت تابا الکترونیک

شرکت تابا الکترونیک

آشنایی با شرکت تابا الکترونیک

شرکت تابا الکترونیک در سال 1362 با تولید انواع دستگاه‌های آمپلی فایر تأسیس شد. این شرکت به سرعت تولید محصولات صوتی و تصویری را برای تأمین امنیت و آسایش خانواده در سرلوحه اهداف بلند مدت خود قرار داد. از این رو با تولید انواع اف اف تصویری و اف اف صوتی با استفاده از فناوری روز دنیا و بهره‌گیری از خلاقیت مهندسین و متخصصان داخل کشور تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان برتر آیفون تصویری و صوتی در سه دهه اخیر شده است.

استفاده از طراحان صنعتی مجرب، ماشین آلات پیشرفته و برنامه‌ریزی مداوم برای ارتقای کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش گسترده از جمله عواملی است که محصولات این شرکت را با استقبال مصرف کنندگان، انبوه‌سازان و متولیان صنعت ساختمان روبه‌رو کرده است. برخورداری از امکانات فنی پیشرفته، به کارگیری سیستم‌های دقیق و مدولار در تولید هر یک از کالاهای واسطه‌ای و مدیریت پیشرفته، جهت تولید محصولات با کیفیت جهانی می‌باشد. که همگی با تلاش مدیران و کارکنان متعهد این شرکت برای تسخیر بازارهای جدید داخلی و خارجی مهیا می‌باشد.

دریافت گواهی‌نامه‌های متعدد از سازمان‌های معتبر جهانی از جمله استانداردهای TUV ،ASC10004:2010-ISO9001-8000 و CE موجب شد تا در دومین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور، تابا الکترونیک به عنوان یکی از ماندگارترین شرکت‌های صنعتی ایران برگزیده شود. تأمین منابع انسانی ماهر، کارایی و نوآوری در تولید محصولات جدید، بهبود دائمی کیفیت، سادگی و زیبایی در طراحی‌ها، قیمت مناسب برای مصرف‌کننده و ارزش نهادن به خواسته‌های مشتریان از جمله عوامل مهم در 30 سال گذشته، مبین خوش نامی تابا و اعتماد مصرف‌کنندگان نهایی بوده و هست.

یکی از دیگر از محصولات این شرکت تولید جک‌های الکترومکانیکی مربوط به درب‌های بزرگ پارکینگی، گاراژی و ویلایی است. این جک‌های دو سرعته با امکان برنامه‌ریزی توسط کاربران توانایی جابه‌جایی انواع درب به وزن 800 کیلوگرم را دارد.

این شرکت در زمینی با وسعت 25 هزار متر مربع دارای ساختمان‌های اداری در چندین طبقه از فضایی مناسب و منطبق با استانداردهای بین المللی برای توسعه فعالیت‌های خود برخوردار است. ایجاد بخش مستقل قالب‌سازی، شست و شو و نقاشی، آبکاری، تزریق، فلزکاری و … زیر نظر کادر فنی مجرب، حصول استاندارد‌های CE ،  ISO 10004:2010 و ACS (استاندارد رضایتمندی مشتری)  را برای شرکت به ارمغان آورده است.

تولید قطعات مکمل در داخل شرکت و عدم ارجاع این تولیدات به کارگاه‌های متفرقه نظارت مستمر بر روند تولیدات را امکان‌‍پذیر کرده و در نتیجه رضایت مشتریان را در پی داشته است.

کاربران عزیز فروشگاه آنلاین نورافزا شما می‌توانید جهت آشنایی با قطعات مورد نیاز برای نصب اف اف و همچنین آموزش نصب اف اف تابا به بخش آموزش نورافزا مراجعه کنید. همچنین می‌توانید جهت خرید قطعات اف اف تصویری و صوتی این برند مطرح، به بخش فروش نورافزا مراجعه کنید.

اف اف های تصویری تابا

 

امتیاز دوره آموزشی :
5/5
امتیاز
4.6/5
دیدگاه شما

 
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.