بهترین مدل آیفون تصویری تابا

بهترین مدل آیفون تصویری تابا

بهترین مدل آیفون تصویری تابا کدام است؟ همه ما در هنگام خرید هر محصولی به دنبال بهترین آن هستیم. در صورتی که شما برند محبوب تابا الکترونیک را انتخاب کرده‌اید و اکنون به دنبال بهترین مدل دربازکن تصویری تابا هستید تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین مدل دربازکن تصویری تابا

شرکت تابا الکترونیک یکی از شرکت‌های موفق در زمینه تولید آیفون تصویری در ایران است. سؤال خیلی از مشتریان این برند این است که بهترین مدل آیفون تصویری تابا کدام است. واقعیت این است که نمی‌توان یک مدل را به عنوان بهترین معرفی کرد. زیرا بهترین در شرایط و موقعیت‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال در یک ساختمان ویلایی نصب آیفون تصویری که دارای ارتباط داخلی باشد یا نباشد اهمیتی نداشته باشد ولی این ویژگی در ساختمان‌های با تعداد واحد بالا بسیار حائز اهمیت است.

تمامی دربازکن‌های تصویری تابا از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و علت تفاوتِ قیمت به امکانات آن‌ها مربوط می‌شود. پس شما در خرید آیفون تصویری تابا نیاز و سلیقه خود را معیار قرار دهید. برای این منظور در بخش بعد در جدولی امکانات تمام مدل‌های گوشی‌های دربازکن تصویری تابا را آورده‌ایم.

جدول مقایسه فنی گوشی های دربازکن تصویری تابا

در این بخش برای راحتی شما در مقایسه و انتخاب، امکانات تمامی مدل‌های مانیتور تصویری تابا را در جدول زیر آورده‌ایم:

مدل‌مانیتور سایز LCD صفحه نمایش لمسی حافظه داخلی نصب کارت حافظه ارتباط داخلی تنظیم صدا و تصویر اتصال به 2 پنل درب اتصال موازی اتصال به دوربین مداربسته زبان تقویم دماسنج
5-43 4/3 اینچ فارسی شمسی
1035 4/3 اینچ فارسی/انگلیسی شمسی/میلادی
1040 4/3 اینچ فارسی/انگلیسی شمسی/میلادی
1090 4/3 اینچ فارسی/انگلیسی شمسی/میلادی
1043 4/3 اینچ فارسی/انگلیسی شمسی/میلادی
5-70 7 اینچ فارسی شمسی
1070I 7 اینچ فارسی/انگلیسی شمسی/میلادی
1070pro 7 اینچ فارسی/انگلیسی شمسی/میلادی
2070 7 اینچ فارسی/انگلیسی شمسی/میلادی
3070 7 اینچ فارسی/انگلیسی شمسی/میلادی
4070 7 اینچ فارسی/انگلیسی شمسی/میلادی

در گذشته شرکت تابا الکترونیک گوشی دربازکن 2070 و گوشی دربازکن 3070 را همراه با بُرد تلفن تولید می‌کرد. بدین معنا که قابلیت اتصال به خط تلفن و انتقال مکالمه را داشت. اکنون هر 2 مدل بدون برد تلفن تولید می‌شوند. شما با استفاده از یک تجهیز جانبی به نام وای فای باکس تابا به راحتی می‌توانید در صورت نبودن در منزل نیز با فرد مراجعه‌کننده ارتباط صوتی و تصویری برقرار کنید.

جدول مقایسه ظاهری مانیتورهای آیفون تصویری تابا

شکل ظاهری نیز به اندازه مشخصات فنی می‌تواند در انتخاب و خرید گوشی آیفون تصویری پراهمیت باشد. به همین دلیل در جدول زیر تصویر تمامی مدل‌های گوشی دربازکن تصویری تابا آورده شده است.

خرید ایفون تصویری تابا

خرید دربازکن تصویری تابا

خرید از نمایندگی رسمی تابا با:

+ گارانتی اصلی

+ تخفیف ویژه

+ ارسال رایگان

سخن آخر بهترین مدل ایفون تصویری تابا

ما در این نوشته امکانات گوشی‌های دربازکن تصویری تابا را در قالب جدول آوردیم تا شما به راحتی قبل از خرید همه مدل‌ها را مقایسه و بهترین مدل آیفون تصویری تابا را متناسب با نیازها و بودجه، خودتان انتخاب نمایید. اگر پس از بررسی جدول هنوز موفق به انتخاب نشده‌اید می‌توانید قبل خرید از کارشناسان نورافزا مشاوره رایگان بگیرید.

امتیاز
4.6/5
دیدگاه شما

 
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.