لیست قیمت آیفون صوتی تابا

لیست قیمت آیفون صوتی تابا

در این بخش لیست قیمت آیفون صوتی تابا را قرار داده‌ایم. این لیست شامل قیمت پکیج کامل ایفون صوتی تابا در 2 مدل و قیمت پنل و گوشی صوتی به صورت تکی است. جدول لیست قیمت ایفون صوتی تابا همواره به‌روز بوده و با کلیک روی هر محصول می‌توانید مشخصات کامل آن را مشاهده و خرید نمایید.

لیست قیمت پکیج کامل آیفون صوتی تابا

در این بخش قیمت پک کامل آیفون صوتی تابا با پنل درب مدل TL-680 و مدل TL-534 را مشاهده می‌کنید. قیمت‌ها برای پک کامل 1 طبقه بوده ولی می‌توانید با کلیک روی نام محصول به صفحه فروشگاه نورافزا رفته و با انتخاب تعداد واحد ساختمان از لیست کشویی، قیمت پک کامل 2 و 3 تا 24 واحدی را مشاهده کنید.

لیست قیمت پنل صوتی تابا طرح قدیم مدل TL-633

در لیست زیر قیمت پنل صوتی طرح قدیم تابا از 1 تا 2 واحدی نمایش داده شده است. توجه داشته باشید که فقط شکل ظاهری این پنل قدیمی بوده و مانند پنل‌های قدیمی تابا، 6 سیمه نمی‌باشد.

لیست قیمت پنل صوتی تابا طرح جدید مدل TL-534

در لیست زیر قیمت پنل درب طرح جدید تابا از 1 واحدی تا 24 واحدی نمایش داده شده است. پنل صوتی مدل 680 نسبت به پنل طرح قدیم تابا مدل 534 اندازه کوچکتری دارد.

لیست قیمت گوشی صوتی تابا

تابا الکترونیک 3 مدل گوشی صوتی تولید می کند. گوشی صوتی TL-633 چهار سیمه و شش سیمه و گوشی مدل 7810. گوشی 633 چهارسیمه مختص آیفون‌های صوتی جدید تابا و نوع شش سیمه این گوشی مختص آیفون‌های صوتی قدیمی تولید می‌شود. گوشی مدل 7810 با اینکه گوشی صوتی می‌باشد ولی با آیفون های صوتی تابا سازگاری ندارد. این گوشی فقط با آیفون‌های تصویری تابا همخوانی داشته و به‌جای مانیتور تصویری آیفون استفاده می‌شود.

اطلاعات جدول لیست قیمت آیفون صوتی تابا از بخش فروشگاهی به طور خودکار بارگذاری می‌شود و بنابراین همواره به‌روز است. نظرات، پیشنهادات و همچنین سؤالات خود را با ما در میان بگذارید.

امتیاز
4.6/5
دیدگاه شما

 
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.