مقایسه پنل‌های آیفون تصویری تابا

مقایسه پنل‌های آیفون تصویری تابا

بسیاری از مشتریان، تفاوت پنل‌های تصویری تابا را از ما سؤال می‌کنند. بدین جهت ما در این بخش به مقایسه پنل‌های آیفون تصویری تابا خواهیم پرداخت. در ادامه مشخصات فنی و قابلیت‌های تمامی مدل‌های پنل درب تصویری تابا را به صورت مفید و مختصر در جدولی توضیح خواهیم داد.

فهرست مطالب

انواع پنل درب تصویری تابا

پنل زنگ یا صفحه دم‌دری یکی از قطعات اصلی هر دربازکنی است. شرکت تابا الکترونیک یکی از شرکت‌های موفق در زمینه تولید آیفون در ایران است. انواع پنل‌های تصویری تولیدی این شرکت به شرح زیر می‌باشد:

لازم به ذکر است که پنل مدل سپهر، سهند و کدینگ تابا به صورت دو سیم نیز تولید می‌شوند. دقت کنید که در انتهای نام مدل‌های دو سیم این پنل‌ها عبارت 2W اضافه می‌گردد. برای نصب و راه اندازی پنل‌‌های دو سیم تابا بایستی مانیتور دو سیم تهیه شود. علاوه بر مانیتور دوسیم، به منبع تغذیه 8403 که مخصوص آیفون دوسیم تولید می‌شود نیاز خواهید داشت.

جدول مقایسه پنل‌های آیفون تصویری تابا

در این بخش جدول مقایسه تمام مدل‌های پنل تصویری تابا را مشاهده می‌کنید. مطمئناً این جدول در انتخاب پنل درب، کمک شایانی به شما خواهد کرد.

تابا الکترونیک پنل 1 واحدی تابا مدل ثمین پنل آیفون تصویری تابا 1 واحدی سپهر پنل آیفون تصویری تابا 1 واحدی سهند پنل تصویری کارتی تابا 1 واحدی سهند پنل کدینگ آیفون تصویری تابا مدل TVP-1800
مدل TVP-1820 ثمین TVP-1840 سپهر TVP-1860 سهند TVP-1860CR سهند کارتی TVP-1800 کدینگ
تعداد واحدهای قابل پشتیبانی 1 تا 8 واحد 1 تا 24 واحد 1 تا 24 واحد 1 تا 24 واحد 1 تا 225 واحد
جنس صفحه آلومینیوم و پلاستیک آلومینیوم و پلاستیک آلومینیوم و پلاستیک آلومینیوم و پلاستیک آلومینیوم و پلاستیک
مقاوم در برابر حرارت، برودت و باران
نور پس زمینه اسامی واحدها
چراغ الیدی برای دید بهتر در شب
دوربین 1/3CMOS اینچ سونی رنگی 1/3CMOS اینچ سونی رنگی 1/3CMOS اینچ سونی رنگی 1/3CMOS اینچ سونی رنگی 1/3CMOS اینچ سونی رنگی
زاویه دید دوربین 75 درجه 75 درجه 75 درجه 75 درجه 75 درجه
امکان تنظیم زوایه دید دوربین 46 درجه افقی و 16 درجه عمودی 46 درجه افقی و 16 درجه عمودی 46 درجه افقی و 16 درجه عمودی 46 درجه افقی و 16 درجه عمودی 46 درجه افقی و 16 درجه عمودی
مجهز به ماژول کارتخوان
تعداد کارت و تگ قابل ذخیره 1000 عدد 200 عدد
ارتباط مستقیم با نگهبانی

کلام پایانی در رابطه با تفاوت پنل‌های درب تصویری تابا

در این پست به بررسی و مقایسه پنل‌های آیفون تصویری تابا پرداختیم. در جدول فوق مشاهده نمودید که بیشتر مشخصات پنل‌های بیرونی تابا یکسان و مشابه هم است. در تمامی مدل‌ها، از یک نوع برند و مدل دوربین استفاده شده‌است. دوربین داخلی پنل در کیفیت تصویر نمایش داده شده روی گوشی دربازکن نقش مهمی دارد. از دیگر موارد می‌توان به زاویه دید و امکان چرخش دوربین و جنس بدنه اشاره داشت که دقیقاً در تمامی مدل‌ها یکسان است.

بنابراین تفاوت پنل‌های تصویری تابا را در تعداد واحد قابل پشتیبانی، قابلیت بازکردن درب با کارت و ارتباط مستقیم با نگهبانی خلاصه کرد. البته ناگفته نماند که شکل ظاهری این پنل‌ها متفاوت بوده و می‌تواند در انتخاب و خرید سهم بسزایی داشته باشد.

شما با تفاوت‌ و شباهت‌های انواع پنل‌ دربازکن تصویری تابا آشنا شدید. لازم به ذکر است این پنل‌ها از لحاظ کیفی هیچ تفاوتی نسبت به هم ندارند. پس با خیال راحت امکانات، قابلیت‌ها و شکل ظاهری تمامی پنل‌ها را در جدول فوق بررسی و هرکدام که نیازهای شما را برطرف کرد همان را انتخاب کنید.

خرید پنل تصویری تابا از نمایندگی رسمی

خرید پنل تصویری تابا

خرید مستقیم از نمایندگی رسمی فروش

ارسال رایگان

پرداخت در محل

3 سال گارانتی اصلی تابا

امتیاز
4.6/5
دیدگاه شما

 
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.