نصب 2 عدد مانیتور آیفون تصویری برای یک واحد

آموزش نصب چند مانیتور آیفون تصویری در یک واحد

آیا امکان نصب 2 عدد مانیتور آیفون تصویری برای یک واحد ساختمانی وجود دارد؟ اتصال پنل 1 واحدی به 2 عدد مانیتور دربازکن تصویری به چه صورت است؟ اگر منزل یا محل کار شما بزرگ باشد شاید این سؤال‌ها به ذهن شما نیز رسیده باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه به طور کامل و جامع این موضوع را بررسی کنیم.

فهرست مطالب

لزوم نصب 2 عدد مانیتور آیفون تصویری در داخل یک واحد

شاید در ابتدا برای بسیاری از کاربران این سؤال پیش آید که چه لزومی به داشتن یک آیفون تصویری با 2 مانیتور یا تعداد بیشتر است. پاسخ این است که در واحدهای ساختمانی بزرگ، دوبلکس، تریبلکس و … برای اطمینان از شنیده شدن صدای زنگ و دسترسی راحت‌تر به مانیتور و باز کردن درب، نصب 2 یا چند عدد گوشی دربازکن ضرورت پیدا می‌کند.

اتصال پنل 1 واحدی به 3 مانیتور دربازکن تصویری

نحوه عملکرد اتصال موازی چند مانیتور در داخل یک واحد

نحوه عملکرد در اتصال موازی چند مانیتور در داخل یک واحد بدین صورت است که با فشار شاسی زنگ روی پنل آیفون تصویری تمامی مانیتورها همزمان زنگ می‌خورند. فرد داخل واحد به هر کدام از مانیتورها که نزدیک بود و دسترسی داشت می‌تواند با فرد مراجعه‌کننده ارتباط برقرار نموده و درب را باز نماید.

توجه: در این نوشته نحوه ارتباط پنل تک واحدی با چند مانیتور اف اف تصویری را شرح دادیم. دقت داشته باشید در صورتی که بخواهید مانیتورهای هر قسمت به صورت جدا و مستقل زنگ بخورد، باید تعداد شستی پنل با تعداد مانیتورها برابر باشد.

اتصال موازی مانیتور آیفون تصویری در داخل یک واحد

نقشه سیم کشی یک آیفون تصویری با 2 گوشی داخلی

در این قسمت نقشه سیم کشی چند مانیتور ایفون در داخل یک خانه را آورده‌ایم. برای این منظور فقط کافی است 4 رشته سیم که از پنل بیرونی به مانیتور اولی آمده است به سایر مانیتورها نیز برده شود. در شکل زیر اتصال 2 عدد مانیتور اف اف تصویری در داخل یک خانه به صورت موازی را مشاهده می‌نمایید:

نصب 2 عدد مانیتور آیفون تصویری برای یک واحد

سخن پایانی نصب بیشتر از یک مانیتور تصویری در هر واحد

در این آموزش شما را با لزوم نصب چند عدد مانیتور آیفون تصویری در داخل یک خانه و نحوه سیم کشی آن آشنا کردیم. لازم به ذکر است که در هنگام خرید مانیتور باید به این نکته توجه داشته باشید که مانیتور انتخابی شما قابلیت اتصال موازی را داشته باشد. برای مثال در کاتالوگ مانیتور 1070 تابا قابلیت نصب حداکثر 3 عدد مانیتور به صورت موازی در داخل یک واحد ذکر شده است در حالی که در مانیتور 4070 این شرکت به این مورد اشاره نشده است.

خرید آیفون تصویری تابا

خرید از نمایندگی رسمی فروش

گارانتی اصلی

تخفیف ویژه

ارسال رایگان

سپاسگزاریم که تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید. منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما کاربران گرامی هستیم.

امتیاز
4.6/5
دیدگاه شما

4 دیدگاه

  1. مهدی مختاری گفت:

    چطور میشه در یک واحد از یک مانیتور تصویری و یک گوشی صوتی استفاده کرد؟

    • نورافزا گفت:

      شما بایستی یکی از مدل های گوشی دربازکن تصویری رو با یک عدد گوشی صوتی موازی با تصویری تابا مدل 7810 خریداری کنید. مابین گوشی تصویری و صوتی 3 رشته سیم یابد سیم کشی کنید.

    • داود زمانیان گفت:

      سلام . آیا میتوان جهت بازکردن درب از دو مکان مجزا ، علاوه بر مانیتور از یک شستی استفاده نمود ؟

 
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.