نصب کاسه پنل آیفون تصویری تابا

نصب کاسه پنل آیفون تصویری تابا احتمالا برای خیلی‌ها کار راحتی باشد. با این وجود، به دلیل پرسش‌های مکرر مشتریان عزیز، بر آن شدیم تا روش جدا کردن قای پشتی پنل تصویری تابا و همچنین ارتفاع استاندارد نصب پنل آیفون را در این پست به شما آموزش دهیم.

نصب کاسه پنل آیفون تصویری تابا

برای نصب قاب پشتی پنل آیفون تصویری تابا ابتدا بایستی کاسه را از بدنه پنل جدا کنید. سپس قاب را در ارتفاع استاندارد نصب کنید. در نهایت بدنه پنل را به کاسه پنل متصل کنید.

جدا کردن بدنه پنل از کاسه

روش جداسازی رویه پنل از قاب پشتی در بخش زیر به صورت گام به گام شرح داده شده است. روش انجام کار در همه انواع پنل‌های تابا (مدل‌های 1820، 1840 و 1860) یکسان می باشد.

1. ابتدا کاورهای بالا و پایین را در جهتی که در تصویر زیر نشان داده شده است را به آرامی فشار داده و باز کنید. (شکل 1)

2. با باز کردن کاورهای بالایی و پایینی، دو پیچ 1 و 2 را مشاهده می‌‌کنید  که برای جدا کردن کاسه پنل، این دو پیچ رو باز کنید. برای بازکردن پیچ ها از هاچار آلن که در جعبه پنل درب قرار داده‌شده استفاده کنید. (شکل 2)

3. با کشیدن قسمت رویی پنل به سمت بیرون، این قسمت روی ریل‌های کاسه حرکت کرده و از کاسه پشتی فاصله می‌گیرد. (شکل 3)

4. پیچ‌های 3 و 4 رو باز کرده و کاسه پشتی پنل را از قسمت رویی پنل جدا کنید. (شکل 4)

5. کاسه جدا شده را می‌توانید در داخل حفره ایجاد شده در دیوار نصب کنید. این کار با استفاده از گچ و سیمان و یا پیچ روپلاک انجام می‌شود. در انتها پنل‌ بیرونی را بر روی آن سوار و محکم کنید. 

جدا کردن کاسه پنل درب آیفون تصویری تابا

مراحل جدا نمودن کاسه پشتی پنل تصویری کارتی سهند را در تصویر زیر مشاهده می‌نمائید. این کار همانند روش قبلی (پنل سپهر) انجام خواهد شد.

بازکردن قاب پشتی پنل آیفون تصویری تابا

نکته 1: با توجه به موقعیت درب و پنل می‌توانید با بازکردن پیچ‌های شماره 5 و 6، اهرم لولا را در سمت دیگر نصب کنید. این کار باعث خواهد‌شد فضای بیشتری برای سیم‌بندی داشته باشید.(شکل 5)

نکته 2: حتماً در قسمت سوراخ پیچ‌های 7 و 8 چسب نواری بزنید. این کار از پر شدن سوراخ‌ها با گچ و سیمان هنگام جای‌گذاری کاسه پنل جلوگیری می‌کند. (شکل 6)

نکته 3: قبل از جای‌گذاری قوطی توکار در حفره، قسمت‌های محل ورود سیم‌ها را جدا کنید.

خرید دربازکن تصویری تابا

خرید دربازکن تصویری تابا

خرید مستقیم از نمایندگی رسمی فروش

ارسال رایگان

پرداخت در محل

3 سال گارانتی اصلی

ارتفاع مناسب برای نصب پنل درب آیفون تصویری

پیشنهاد می‌شود قاب پنل آیفون تصویری تابا در ارتفاع 145 – 160 سانتی‌متری از سطح زمین و در فاصله 50 سانتی‌متری از چهارچوب درب نصب نمائید. نصب پنل درب در ارتفاع نامناسب باعث خواهد‌شد تصویر چهرهِ فرد مراجعه کننده روی مانیتور به خوبی نمایش داده‌نشود. در نظر داشته باشید که کوتاهی یا بلندی قد افراد در نظر گرفته‌شده و این اندازه‌ها استاندارد می‌باشد. برای یادگیری آسان به تصویر زیر نگاه کنید.

ارتفاع استاندارد نصب پنل آیفون تصویری تابا
اندازه کاسه پنل آیفون تصویری تابا

اندازه کاسه پنل آیفون تصویری تابا

عناوین اصلی: سایز قاب پشتی تمامی مدل‌های پنل تصویری تابا

نوع آموزش: متن آموزش

نویسنده: پروانه عباس پور

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

نتیجه گیری

در این پست، روش جداسازی کاسه پنل آیفون تصویری تابا را آموزش دادیم. همچنین ارتفاع استاندارد برای نصب پنل آیفون تصویری را به شما آموزش دادیم. با اینکه محدودیتی در انتخاب ارتفاع نصب پنل درب آیفون وجود ندارد، ولی عدم رعایت استاندارد ذکر شده، سبب عدم پوشش مناسب چهره افراد خواهد‌شد. امیدواریم که این آموزش برای شما مفید بوده‌باشد. منتظر ثبت نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

امتیاز
4.6/5
دیدگاه شما

یک دیدگاه

  1. اسماعیلی اقدم گفت:

    خیلی عالی . ممنون

 
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.