نمایندگی‌های خدمات پس از فروش تابا

نمایندگی‌های خدمات پس از فروش تابا

در این بخش قصد داریم نمایندگی‌ خدمات پس از فروش تابا الکترونیک در ایران را معرفی کنیم. شما با کلیک بر روی استان محل زندگی خود می‌توانید آدرس و شماره تلفن نزدیک‌ترین دفتر خدمات پس از فروش آیفون تابا را پیدا نمایید. تابا الکترونیک شرکت فعال در حوزه تولید دربازکن‌ تصویری و اف اف صوتی، بیشترین و گسترده‌ترین دفاتر خدمات پس از فروش را در سطح کشور نسبت به سایر تولیدکنندگان دارد.

خدمات پس از فروش تابا

برای پیدا نمودن نزدیک‌ترین دفتر خدمات پس از فروش تابا کافی است در نقشه زیر بر روی استان محل زندگی خود کلیک نمایید. در لیست باز شده نزدیکترین دفتر خدمات به محل سکونت خود را پیدا کرده و برای رفع مشکل دربازکن خود مراجعه کنید. در این دفاتر قطعات دارای گارانتی به صورت رایگان رفع اشکال شده و تحویل شما داده خواهد شد. قطعاتی که تاریخ گارانتی آنها منقضی شده نیز در همین مراکز تعمیر و برای شما فاکتور رسمی صادر خواهد شد.

شماره تماس خدمات پس از فروش آیفون تصویری تابا

اگر چنان‌چه در نقشه بالا موفق نشدید که نزدیکترین خدمات پس از فروش ایفون تابا نسبت به محل زندگی خود پیدا نمایید، یا اینکه مشکلی هست که میخواهید مستقیماً با دفتر مرکزی خدمات پس از فروش تابا تماس داشته باشید، می‌توانید با شماره تلفن‌های زیر تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید:

تابا الکترونیک شماره تلفن خدمات پس از فروش تابا الکترونیک
تماس از تهران 77148550-2
تماس از شهرستان 77781388 و 77783776
خرید ایفون تصویری تابا

خرید دربازکن تصویری تابا

خرید از نمایندگی رسمی تابا با:

+ گارانتی اصلی

+ تخفیف ویژه

+ ارسال رایگان

نکاتی در مورد خدمات خارج از گارانتی

نکاتی که در مورد هزینه رفع اشکال محصولات تابا به صورت خارج از گارانتی بایستی بدانید:

  1. هزینه تعویض قطعات و اجرت تعمیرکار در نرم‌افزار تحت وب شرکت تابا ثبت شده و قیمت‌ها به صورت از قبل تعریف شده روی فاکتور اعمال می‌شود. دفاتر خدمات پس از فروش تابا هیچ دخل و تصرفی در هزینه تمام شده ندارند.
  2. قطعات معیوب بایستی در دفاتر نگهداری شده و توسط فرد مسئول جمع آوری و تحویل دفتر مرکزی گردند. مسئول دفتر خدمات می‌تواند بابت عدم تحویل داغی قطعه تا 20% هزینه قطعه را به مشتری تخفیف دهد.
  3. اگر مشتری از مسئول دفتر خدمات تابا بخواهد تا فردی از مجموعه به محل مراجعه کرده و مشکل را بررسی و قطعه معیوب را به دفتر تحویل دهد بایستی هزینه ایاب ذهاب وی را که زیر فاکتور رسمی اعمال می شود پرداخت کند. هزینه ایاب ذهاب از هزینه تعمیر و اجرت قطعه مجزا است.

نکاتی در مورد خدمات گارانتی

نکاتی که در مورد رفع اشکال محصولات تابا به صورت از گارانتی بایستی بدانید:

  1. رفع اشکال محصولات تابا الکترونیک تا زمان اتمام گارانتی به صورت رایگان می‌باشد. مگر اینکه یکی از موارد گارانتی نقض شده باشد، مانند سوختگی قطعه در اثر نوسان برق و … . اگر این امر توسط دفتر خدمات پس از فروش تابا مسجّل شود، وی ملزم است تا تعویض قطعه و اجرت را به صورت خارج از گارانتی ثبت نموده و هزینه را طبق فاکتور رسمی از مشتری دریافت کند.
  2. اگر مشتری برای رفع مشکل دربازکن از مسئول دفتر خدمات تابا درخواست کند تا تکنسین برق به محل اعزام کند، بایستی هزینه ایاب ذهاب وی را پرداخت کند. هزینه ایاب ذهاب تکنسین برق شامل خدمات گارانتی نیست.
  3. محصولات تابا نیازی به برگه گارانتی ندارند. تاریخ شروع و انقضاء گارانتی از روی شماره سریال الصاقی توسط شرکت تابا محرز می‌شود. 
امتیاز
4.6/5
دیدگاه شما

2 دیدگاه

  1. فریبا قمی گفت:

    هر آیفون تصویری چند سال گارانتی داره؟

    • نورافزا گفت:

      سلام. اکثر آیفون های تصویری موجود در بازار ایران 3 سال گارانتی دارند. مانند تابا الکترونیک، الکتروپیک، برایتون و …

 
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.