کاتالوگ آیفون تصویری تابا

کاتالوگ آیفون تصویری تابا

در این بخش کاتالوگ آیفون تصویری تابا در تمامی مدل‌ها را به صورت فایل پی دی اف (PDF) برای استفاده شما قرار داده‌ایم. دفترچه راهنمای آیفون تصویری تابا شامل اطلاعات مفیدی نظیر معرفی امکانات و ویژگی‌های گوشی‌های دربازکن، طریقه نصب و سیم‌کشی و نحوه تنظیم زمان و تاریخ و … است.

کاتالوک محصولات تابا الکترونیک معمولاً در داخل هر جعبه بسته‌بندی قرار داده می‌شود. در هر صورت اگر کاتالوگ محصول در داخل جعبه نبود یا به هر دلیلی مفقود شده باشد، شما به راحتی می‌توانید با کلیک روی مدل مربوط در جدول زیر آن را دانلود و استفاده نمایید.

کاتالوگ آیفون تصویری تابا می‌تواند به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در نحوه استفاده از محصول خریداری شده شما باشد. همچنین قبل از خرید نیز می‌توانید با دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای ایفون تصویری مدل انتخابی خود آگاهی کافی را درباره آن کسب نمایید. در صورتی که بعد از مطالعه کاتالوگ درب بازکن تصویری مورد نظر خود پاسخ سؤال خود را پیدا نکردید، می‌توانید سؤال خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

خرید دربازکن تصویری تابا

خرید از نمایندگی رسمی تابا با:

+ گارانتی اصلی

+ تخفیف ویژه

+ ارسال رایگان

امتیاز
4.6/5
دیدگاه شما

13 دیدگاه

  1. محرم زارع گفت:

    سلام این پست برای منی که دوست دارم قبل خرید دفترچه محصول را خودم بررسی کنم خیلی مفید بود سپاس.

  2. فرزاد گفت:

    سپاس و تشکر فقط بفرمائید در بازکن مدل ۱۰۳۵ با کارت باز نمیشه ؟

  3. علی گفت:

    سلام رمز کالیبره نمودن مانیتور 1043 چیه؟ در کاتالوگ قید نشده

  4. Peiman گفت:

    شش ساعت تو گوگل می‌زنیم …دفترچه راهنمای کارکرد با آیفون …هیچی نمیاره بالا ….سخت نیست یک pdf دفترچه راهنما گذاشتن

  5. Maryam گفت:

    سلام وقت بخیر ، قسمت تماس اضطراری شماره خودم و وارد کردم، تماس اضطراری هم روشنِ ولی بعد از فشردن زنگ در بعد از ۲۰ ثانیه تماسی با گوشیم گرفته نمیشه ممنون میشم علتش رو بفرمایید و راهنمایی کنید تا مشکلم حل بشه🙏🏻🌹

 
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.