بهترین آیفون تصویری در ایران کدام است؟

بهترین آیفون تصویری ایران

بهترین آیفون تصویری در ایران کدام است؟ انتخاب و گزینش بهترین برند دربازکن تصویری ایرانی همانند دیگر محصولات کمی سخت و دشوار است. این کار احتیاج به آگهی و اطلاعات کافی در این زمینه دارد. بی‌شک انتخاب برای مشتری، به دلیل وجود تولید‌کنندگان مختلف، گستردگی امکانات، بحث گارانتی، کیفیت آیفون تصویری، گستردگی دفاتر خدمات پس از فروش و فاکتورهای متعدد دیگر کمی دشوار است. 

بر این اساس در این مطلب تلاش بر آن داریم که با معرفی و آشنایی با برند‌های معتبر و معروف داخلی، شما را راهنمایی کرده تا انتخاب بهتر و مفید‌ی در این زمینه داشته باشید. 

فهرست مطالب

بهترین آیفون تصویری در ایران

همانطوری که گفتیم در انتخاب بهترین ایفون تصویری عوامل مختلفی مانند کیفیت محصول، مدت زمان گارانتی، گستردگی دفاتر خدمات پس از فروش و … می‌تواند تاثیرگذار باشد. در برخی از این موارد مانند کیفیت، احتمال اینکه هر تولید‌کننده‌ای در سبد محصولات خود چندین محصول با کیفیت عالی و چندین محصول با کیفیت متوسط داشته باشد زیاد است. به همین دلیل اعطاء واژه بهترین به یک برند خاص سخت خواهد بود. در برخی دیگر از مواردِ سنجش، با اعداد و ارقام سروکار داریم. مانند مدت گارانتی یا گستردگی دفاتر خدمات پس از فروش. در چنین مواردی انتخاب بهترین برند دربازکن تصویری آسان‌تر می باشد.

جهت ارزیابی دقیق‌تر، همه مولفه‌های ذکر شده را کنار گذاشته و فقط میزان جستجوی برندهای مختلفِ آیفون تصویری در گوگل را ملاک رتبه‌بندی قرار خواهیم داد. میزان جستجوی افراد در گوگل ارتباط مستقیم با رضایت از محصولات یک برند دارد. رضایت افراد از تولیدات یک برند، زمانی حاصل می شود که همه نیازها از جمله امکانات، قیمت، کیفیت و گارانتی و … برآورده شود. این شاخص مطمئناً معیارِ خوبی برای رتبه‌بندی بهترین برند ایفون تصویری خواهد بود. بنابراین هر چقدر میزان جستجوی یک برند نسبت به سایر برندها در گوگل بیشتر باشد می‌توان نتیجه گرفت که افراد رضایت بیشتری از آن تولیدکننده دارند و بر این اساس می‌توان رتبه‌بندی کرد.

رتبه بندی بهترین دربازکن تصویری ایران

ما 5 برند آیفون تصویری که در گوگل بیشترین جستجو را دارند انتخاب کرده‌ایم. تابا الکترونیک، الکتروپیک، سیماران، کوماکس و سوزوکی. این برندها طبق آماری‌گیری انجام شده بیشتر ار سایر برندها در گوگل جستجو شده‌اند. این آمار در دی ماه سال 1401 از گوگل ترند (google trends) استخراج شده و کاملاً دقیق و واقعی می‌باشند. 

بهترین آیفون تصویری ایرانی

در نمودار زیر درصد جستجوی واژه‌های “آیفون تصویری تابا”، “آیفون تصویری الکتروپیک”، “آیفون تصویری سیماران”، “آیفون تصویری کوماکس” و “آیفون تصویری سوزوکی” از سال 1398 تا سال 1401 نسبت به هم، آورده شده است. با بررسی نمودار زیر مشاهده خواهید کرد که آیفون تصویری تابا بیشترین جستجو را در گوگل دارد. الکتروپیک، سیماران، کوماکس و سوزوکی به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند. همانطوری که اعلام شد تعداد جستجوی یک برند در گوگل نسبت به سایر برندها، ارتباط مستقیم با میزان رضایت افراد دارد. پس می‌توان لقب بهترین آیفون تصویری ایران را به شرکت تابا اعطاء کرد.

بهترین دربازکن تصویری ایرانی

با توجه به نمودار بالا، میزان جستجوی محصولات تابا الکترونیک از سال 1399 تا سال 1401 روند افزایشی دارد. درصد جستجوی محصولات الکتروپیک با اینکه از سه برند سیماران، کوماکس و سوزوکی بیشتر است ولی از سال 1398 تا 1401 مقدار ثابتی می‌باشد.

نتیجه‌گیری

اگر تقاضایِ هر کالا یا محصول در بازار زیاد باشد، تعداد جستجوی آن محصول در فضای مجازی و بازار زیاد خواهد شد. تقاضای بالای یک برند از طرف مصرف‌کنندگان، حاکی از رضایت بالا و دریافت کیفیت و خدمات بهترِ محصولات آن برند می‌باشد. بنابراین ما در این پست میزان تقاضا یا به عبارتی میزان جستجو در گوگل را معیار رتبه‌بندی بهترین دربازکن تصویری در ایران قرار دادیم.

همانگونه که در نمودار بالا مشاهده کردید، جستجوی واژه “آیفون تصویری تابا” با بیشترین درصد تقاضا و در نتیجه بیشترین جستجوی گوگل، عنوان بهترین آیفون تصویری را به خود اختصاص داده است. سایر شرکت‌ها نظیر الکتروپیک، سیماران، کوماکس و سوزوکی به ترتیب در رده‌های دوم تا پنچم این رتبه‌بندی قرارگرفتند.

خرید آیفون تصویری تابا

خرید آیفون تصویری تابا از نمایندگی رسمی فروش با قیمت رقابتی

3 سال گارانتی

ارسال رایگان

پرداخت در محل

منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما عزیزان در جهت بهبود محتوای این پست هستیم

امتیاز
4.6/5
دیدگاه شما

2 دیدگاه

  1. مرتضی اکبری گفت:

    با سلام ، عرض ادب و احترام..بنده خواهان اخذ نمایندگی این محصولات هستم… لطفاً در صورت امکان ،راهنمایی و مساعدت کنید.. با سپاس

    • نورافزا گفت:

      در حال حاضر ما برندهای تابا الکترونیک و الکتروپیک رو هستیم خدمتتان. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 0415114 تماس بگیرید.

 
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.