لیست قیمت پنل تصویری تابا

لیست قیمت پنل تصویری تابا

در این بخش لیست قیمت پنل تصویری تابا را قرار داده‌ایم. شما می‌توانید انواع پنل‌های بیرونی تابا را از نظر قیمت مقایسه کنید. جدول لیست قیمت پنل تصویری تابا همواره به‌روز بوده و با کلیک بر روی هر کدام از آن‌ها می‌توانید مشخصات و جزئیات آن را مشاهده و خرید نمایید.

لیست قیمت انواع پنل درب تصویری تابا (سپهر، سهند و ...)

شرکت تابا الکترونیک پنل‌ درب تصویری در مدل‌های مختلف تولید و روانه بازار کرده است. در بخش‌های بعدی لیست قیمت انواع پنل تصویری تابا در تعداد واحدهای مختلف به صورت جداگانه آورده شده است.

لیست قیمت پنل سپهر تابا مدل 1840

در لیست زیر می‌توانید قیمت پنل 1840 (سپهر) تابا از 1 تا 24 واحدی را مشاهده کنید. قیمت پنل مدل سپهر 1840، سهند 1860 و ثمین 1820 دقیقاً برابر می‌باشد. علاوه بر قیمت، مشخصات فنی این پنل‌ها نیز یکسان بوده و تنها در شکل ظاهری با هم تفاوت دارند.

لیست قیمت پنل 2 سیم سپهر تابا مدل 1840/2w

قیمت پنل دو سیم تابا مدل سپهر گرانتر از پنل سپهر معمولی تابا بوده و برای نصب نیاز به قطعات جانبی خاص دارد. نقطه قوت این پنل، امکان نصب تا 64 واحد تنها با دو رشته سیم می‌باشد.

لیست قیمت پنل سهند تابا مدل 1860

لیست قیمت پنل کدینگ تابا مدل 1800

قیمت پنل کدینگ کمی گرانتر از سایر مدل‌ها می باشد. با این‌حال این پنل به دلیل ویژگی‌ها و ظاهر جذاب ارزش خرید بالایی دارد. علی الخصوص در ساختمانهایی با تعداد واحد زیاد که نصب پنل درب تصویری ساده به دلیل تعداد زیاد شستی‌ها، ظاهری ناخوشایند خواهد داشت.

لیست قیمت پنل سهند کارتی تابا مدل 1860CR

پنل سهند کارتی تابا مدل 1860cr مجهز به ماژول کارتخوان می‌باشد. ماژول کارتخوان امکان بازکردن درب توسط کارت یا تگ NFC را فراهم می‌کند. به همین دلیل قیمت این پنل از پنل‌های درب تصویری ساده (بدون کارتخوان) گرانتر است.

سخن پایانی

اطلاعات جدول لیست قیمت پنل تصویری تابا از بخش فروشگاهی سایت به صورت خودکار بارگذاری می‌گردد و همواره به‌روز است. نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

نوشته‌های مرتبط:

مقایسه پنل‌های آیفون تصویری تابا

مقایسه پنل‌های آیفون تصویری تابا

عناوین اصلی: انواع پنل درب تصویری تابا، جدول مقایسه پنل‌های تصویری تابا و …

نوع آموزش: متن آموزشی

نویسنده: مریم اسلامی

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

امتیاز
4.6/5
دیدگاه شما

 
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.